Estetika Medika

Dijitalleşmenin ve modern teknolojilerin tüm unsurlarını, sağlık turizmi yapmak isteyen sağlık sektörü çalışanlarının hizmetine sunarak, faaliyet alanlarını genişletmelerine yardımcı olmak; azami fayda, memnuniyet ve kalite odaklı bir yapıda ilerlemek vizyonumuzun temel taşıdır.

Estetika Medika

 


Markalaşma 

“Markalaşma, bir ürünü veya farklılaştırılmış bir fikri pazarlama iletişimi enstrümanları (Reklam, Pr, Doğrudan Pazarlama, Fuar vs.) ile potansiyel müşterinin zihnine yerleştirme sürecidir.”

 


İç pazar

Donec vitae porttitor varius. In hac habitasse platea dictumst. Duis hendrerit lacus. Duis sit amet felis fermentum diam pede purus, congue eget, suscipit id, mattis.

 


Dijital Medya

Dijital medya, ekranlar aracılığıyla yayınlanan herhangi bir bilgiyi ifade eder. İnternet üzerinden görüntülenen ve aktarılan metinler, sesler, videolar ve grafikler dijital medya çerçevesinde değerlendirilir.
 


Dış Pazar

Pellentesque malesuada elit ac turpis mauris vehicula ut, porta urna. Duis non felis. Maecenas pharetra velit pretium eu, posuere lobortis, varius nunc, ac lectus.

 


Reklam

Curae, Nulla gravida sollicitudin, odio nonummy eget, wisi. Curabitur nec libero. Proin urna. Cras nonummy consequat. Donec magna diam, venenatis pede. Vestibulum ante ipsum primis.

Estetika Medika

sağlık sektörünün dinamiklerine hâkim şekilde, geniş bir yelpazeden sürdürülebilir hizmet vermeye devam etmektedir.

Ülkemiz son yıllarda, Sağlıkta Dönüşüm Programı ile ulaştığı kaliteli sağlık hizmeti sunumu sayesinde, hem kendi vatandaşlarımıza hak ettiği kaliteli sağlık hizmetini sunmakta, hem de hızla gelişen sağlık turizmi potansiyeli ile dünyada en çok tercih edilen ülkeler arasında üst sıralara yükselmektedir. Amacımız öncelikle yakın komşuluğumuzdaki bölge ülkeleri olmak üzere, tüm dünyada kaliteli, hızlı, etkin sağlık hizmeti almak isteyenlerin taleplerini en başarılı şekilde karşılamaktır.

Sağlık tesislerimizdeki hekimlik kadrolarında üst düzey uzmanlaşmış nitelikli insan kaynağı yanı sıra coğrafi yapısı, mevsimsel avantajları, kaliteli sağlık hizmeti sunumu, dünya standartlarında teknolojik ve tıbbi donanımı, Avrupa’ya kıyasla uygun fiyat avantajı, dünyada ilk sıralarda yer alan termal yeraltı kaynakları, dünyada hızla artan yaşlı nüfusa nazaran genç ve dinamik nüfusu ve tüm bunlara ek olarak geleneksel Türk konukseverliği ile dünyada parlayan yıldız konumunda olan Türkiye’nin, sağlık turizminde de en çok tercih edilen ülkelerinden biri olması konusunda çalışmalarımız devam etmektedir.